asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

marți, 10 februarie 2009

şatra

... "ma doare-n pula atat cat pielea mea alba inca ma-mbraca" ...

Guta, Salam, Adrian Minune, Sorinel copilu' de aur, Bursuc, Jean (de la Craiova, Luk Piccard) ... Printesa de ... Carmen de la Roma ... incredibil!
Ei traiesc! Ei se inmultesc! Votul lor este egal cu votul tau!
Ei au fani! Ei sunt idoli! Ei au adepti!
Ei fac toate astea in lumea noastra! Ei au transformat Romania in RRomania! Pai cum frate sa-mi cante astia de mai sus IMNUL NATIONAL - DESTEAPTA-TE ROMANE. ( pun pariu ca nici nu stiu cum se scrie)
Pai nu stia Antonescu ce stia? un an in plus sa mai fi trait! doar un an!
Eram tras la raspundere (oarecum) ca am afirmat ca nu sunt patriot! Pai cum sa fiu bai nene? 
Spuneti-mi un lucru bun, spuneti-mi orice de care as putea fi mandru!(dupa 89) In schimbul acestuia va spun 3 lucruri care ma scarbesc la Romania. Daca vreti va spun doar din ultimul an! 
Tiganizam tot. Umplem de jeg o tara intreaga! Manelizam o cultura muzicala. OOOOOOFFFF ţara meeeeaaaaaa! Vai de curu nostru! Nu meritam mai mult de atat! Astia suntem si cu asta defilam! Suntem vazuti ca o tara de tigani si de curve. Din pacate suntem vazuti asa peste tot! Era sa uit! Si de sclavi!

P.S.
"dac-as fi la puscarie, v-as da zile de la mine"! 

5 comentarii:

Radu spunea...

Pentru ca nu avem bani sa cumparam muzica buna, luam si noi din piata pe 2 cartofi si 2 cepe degerate, ceva CD-uri piratate, ca-s mai ieftine...

franciska spunea...

pai si ce? daca iei cd-uri piratate trebuie sa iei neaparat manele?
in benzinarii exista un stand pt cd-uri ....1 rand cu muzica de calitate si restul de 5 randuri cu manele! super noutati...de parca ar fi ceva nou sau bun in lalaleismele alea...dar deh daca romanu' asta cumpara!

Bogdan spunea...

Nu-i bai ca cumpara, dar macar daca s-ar uita ce cumpara. E destul (pt unii) sa vada semnul "reducere" si dau buzna, chair daca pretul "de promotie" e cu 50% mai mare ca cel normal. 3 la pret de 4!
Dar oricum, lasand asta la o parte, eu nu ma rusinez cand zic ca sunt roman pt ca atunci cand o zic ma gandens la lucruirile frumoase din tara (si nu e prea greu sa le ti minte ca nu sunt foarte multe) Probabil ca cel care ma sculta se intraba "bah cum poate asta sa fie mandru?" dar sunt. Poate ca daca si televiziunila ar putea/avea sa prezinte mai multe lucruri bune despre noi poate ca am fi vazuti cu alti ochi. Cred eu :)

Anonim spunea...

hai noroc ma! Varu-tu sunt....si din nou sa ma pis pe BLOGSPOT!Wordpress rules!
Ba, spune-mi si mie te rog cu ce-s mai presus Andreea Balan, Andreea aia de la Blondy, Cristina de la Blondy si retul parasutelor (a sa nu uit de Tarky:)) )toti fiind romani, decat Arian (care , plm, macar are voce), Salam (care nu are voce dar stie sa ridice sali in picioare (e un fel de Stefan Banica) ?
Spune-mi si mie, de ce va place sa generalizati! si de ce ne indreptam spre xenofobism? O dam ca Italienii? 5 romani violeaza, hai sa omorom toti romanii, nu? Tare
Asa si noi. Niste tigani omoara, hai sa-i omoram pe toti.
Hai sa-ti dau niste date:
In penitenciarele din Romania 88% din detinuti sunt romania (de etnie sa zic asa , romana) si numai 8% sunt de etnie romma).
In Italia, 13% din infractiuni sunt facute de cetateni romani (hai sa presupunem ca toti sunt tigani, cu toate ca nu e asa) restul sunt italieni, marocani, etc...

Dumnezeu sa-l ierte pe Marian Cozma. I-as omori cu mana mea pe nenorocitii aia. Dar, acum de la niste borati care au facut o crima sa atatci o minoritate, e cam naspa. Stii, asta e o chestie normala, in natura umana. Cand exista o presiune (gen criza) cel mai usor e sa arunci vina pe minoritati. Si asta nu e de azi....e de la Hitler.
Mie sincer, mi-ar placea mai mult sa-l aud pe Adrian cantand Desteapta-te Romane decat toata industria comerciala de kkt din Romania.
Pe langa asta, sa stii ca eu sunt mandru ca sunt roman. Da, am avut neplaceri datorita nationalitatii, dar asta e. Probabil ma tii minte in turcia , in magazinele de bijuterii, dar eram mici. Ca altfel nu ma simteam eu afectat de un turc, care se uita la mine urat din cauza ca sunt roman. Ai dracu' turci, or fi ei minunati! Ma lesi?

Gugustiucu' spunea...

stimate gigel!
aste ie blogu meu! fac ce vreu!
hai sa-ti explic! eu nu suport nici pe aia coloratii nici pe tarchi nici pe andreea si nici pe andreea. in general nu suport nici blondele! in general in parnai, sunt oameni cu un iq sub unitar si cu scoala cat trenu! intereseaza-te cati din parnaiasi au facultatea terminata! sau macar cele 12 clase! in general oamenii astia, (aia de etnie rroma, parnaiasii cat si blondele se complac in prostie)sunt oarecum limitati. Cat despre imnul national .. pai sa-mi cante tiganii imnul, in ritm de manea si cu accent tiganesc .. apai scuza-ma! tie ti-o placea! mie nu!
Pe de alta parte ... aia de ii asculta pe cei enumerati mai sus ... alta natie retardata! De astia nu mai spun nimic ... ca sunt cu milioanele. Defapt asta e romania!
Lasa frate! fi tu ala de le ia apararea ... eu ma las de ei! nu i-am suportat, nu-i suport si nu-i voi suporta!
Va urma!