asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

miercuri, 4 februarie 2009

exercitii

Hai sa facem un exercitiu ... aveti imaginatie?... bun!
Inchideti ochii ... respirati ... relax ...
dimineata, ora 10 .... 20 de grade .... cer albastru .... un palmier ... 2 palmieri .... valuri, apa, mare! soare ... si nu! nu suntem in mamaia. imaginati-va ca sunteti la ... Bora-Bora, in Caraibe, unde v-ar placea voua! o briza racoroasa ... nisipul. Nisip sub talpi, ....
Acuma deschideti ochii ... uitati-va pe fereastra ... DA! sunteti acasa! In cazul meu, in Bucuresti!
In fata mea ... un mare bloc ceausist... cenusiu... jegos ...
Voi ce vedeti?
Scoici! am uitat de scoici! imaginati-va si scoici! prin nisip ... o luati de jos... o puneti la ureche ... auziti marea ... NORMAL. Sunteti acolo! sau nu? Daca nu sunteti acolo, sigur aveti o scoica pe acasa ... scoteti-o din dulap, sertar, sau de pe vitrina lu' mata si pune-o la ureche! Ce auzi...?

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Eu vad o alee lunga care da in soseaua principala in care se formeaza cozi lungii din cauza semaforului.Claxoane si aaa da....si drumul spre scoala. Cel pe care il detest si pe care il pargurg din inertie si cu o mare antipatie in fiecare dimineata de luni pana vineri pe frig, pe ploaie, pe ninsoare, uragane, potop, vijelii, nameti etc

franciska spunea...

eu aud marea! ca mie mi-e dor de mare! pam pam