asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

miercuri, 18 februarie 2009

incredere?

m-a sunat azi dimineata dan. (nu-l cheama asa) si mi-a reprosat ca am dat sfoara in tara cu un lucru!
Gresit!
Mi-a zi ca un prieten de-al unui prieten a aflat un lucru. Acel lucru, cica nu a fost! Eu acuma vreau sa vorbesc cu prietenul mau sa vad de unde stie. Ca eu nu i-am spus.
Faza naspa e ca Dan, mi-a spus numai mie de acest lucru! Cum au aflat altii ... habar n-am! Faza proasta e ca umba un zvon prin cercuri. Mai sunt oameni care banuiesc lucrul asta! 
Ma deranjeaza ca Dan m-a acuzat direct ... bine ... a fost si o intrebare printre vorbe ... eu am negat!
Ce sa fac?
O sa vorbesc cu Dan in seara asta. O sa vorbesc si cu prietenul meu tot azi. Sa vad ce iese!
Sper sa inteleaga ca nu am fost eu!
Chiar imi pare rau! De acu' incolo nu ma mai intereseaza secretele!
Punct.

2 comentarii:

Anonim spunea...

n-am inteles nimic, dar nu conteaza....important e ca ai o problema pe care sper sa ti-o rezolvi. Si eu ti-am mai zis ca ai gura prea amre:)):)) (si nici nu o folosesti in scopuri nobile) :))

Gugustiucu' spunea...

problema s-a rezolvat!
ooaaaaaaaaaac!