asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

marți, 17 februarie 2009

round 1

"cand nevasta-ta stramba din bot, stramba-i-l de tot!"

si cum frunzaream eu netu, defapt cum frunzaream ziarele pe net, (sa-mi bag ... ma simt ca Mirciulica Badea) am vazut un articol de cacat! nu m-am putut abtine sa nu-l citesc, chiar daca nu merita! "Rihanna l-a iertat pe Chris"
Sa va reamintesc! Chris asta e gagiu Rihannei ... ala de a vrut sa vada cat rezista gagica la lovitura de pumn ... Se pare ca prea bine ... Ori da tipu asta ca o domnisoara, ori Rihanna se tine bine! Tind sa cred ca prima parte! Pai cum bai nene? cum sa-l ierti dupa ce-ti stalceste mutra? Cand te uiti in oglinda si vezi ca ai un machiaj cam nereusit, cu tenta de mov, verde, negru ... cand de abia poti sa respiri ... ca te doare nasu de-ti dau lacrimile .... Cum sa-l ierti? 
Tipa ori e sado ... si mai vrea odata! ori e proasta ... eu tind sa cred ca ambele variante intra in discutie ...
Concluzie: nu tre' sa ai motiv! carpeste-o preventiv!

P.S.
Consumul excesiv de alcool dauneaza grav omului prost!

Un comentariu:

Anonim spunea...

barbatu' daca nu bate femeia n-o iubeste!!iti spun..