asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

luni, 2 februarie 2009

Reclama!

Saptamana trecuta am fost fascinat de http://curvette.ro/
Am primit pontul de la o buna amica de-a mea care era putin cam intrigata (asa mi s-a parut) ca o tipa cu studii super superioare se poate ocupa de asa ceva!
I-am citit tot jurnalul… cuvant dupa cuvant… am ramas stupefiat! Zicea ca nu se va opri pana nu ajunge la un million de euro (1 milion a.k.a. 1.000.000). Vroia confort financiar … hmm .. se merita sa-ti futi (la propriu) sanatatea si viata pentru o suma de bani? Se merita?
Nu o invidiez dar o inteleg in ceea ce face si mai inteleg ca a ales calea mai usoara ( la prima vedere ).
Viata de curva … pe bune … viata de curva, ce are!
O “lectura” bunicica de ucis timpul destinat plictiselii!

P.S.
Am invatat sa fac schimb de link cu alte bloguri. ( cred. Nu sunt sigur.)

succese!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Frate, vreau sa-ti zic ca am tot respectul pt femeie. Nu pt ceea ce face (orium, e treaba ei), ci pentru felul in care scrie. Sincer, nu cred ca e panarama, iar daca e.....plm. Oricum, foarte tare partea cu dezvirginatul copiilor:)