asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

miercuri, 21 octombrie 2009

tu ce cauti?

ca sa va faceti o idee la ce mai cauta lumea pe net ... si pe blogu meu propriu si personal, am sa va dau aci niste Keywords.

- femei pizdoase (cred ca cauta pizde bune cu pizda)
- a 7 a zi (sambetist, adventist de ziua a 7 a)
- avatre pizdoase (si nu, nu e nici o greseala)
- banana youtube furat mi-ai valahia (ori cimpanzeul de Traistariu, ori Cheeta a lu tarzan)
- basina lui brukenthal (probabil vre-un scatofil)
- cea mai pizdoasa pizda din lume (cauta cea mai interesanta si inteligenta doamna de pe planeta)
- da poti sa te duci dracu (scaraotchi, satana, anticristu, belzebut ... un satanist pierdut)
- documentar despre musca te-te (tza-tza ... si e capra)
- fete pizdoase (ca alea puloase ... bleeaahhh)
- futai cu cei mai mari pulosi din lume (sper ca o ea sa fi cautata asa ceva)
- pizda vazuta pe la spate (are un ochi deasupra - caprui sau maro)
- prazu (clar un oltean)
- pula in nas (alina plugaru ... curioasa)
- pule puloase (tot alina plugaru ... tot curioasa)
- pulosi (cred ca Alinutei ii e foame)
- rupere de muschi (si pula puloasa tot muschi e - Alina?)
- tarif muie (depinde de boala tonomatului)
- yutub rocxana mi-a furat banana (aaaa???? pe cine?)


3 comentarii:

adina spunea...

Deloc original. Probabil nu stiai, te informez eu ;) Ia de aici http://wwraith.wordpress.com/2009/09/20/eu-si-penibilii-mei/

adina spunea...

si da, nu am stiut cum sa fac smecheria aia cu linku' sa trebuiasca doar sa dai click pe el, eventual sa apara alte cuvinte in locul linkului, oricum, merita osteneala...

Gugustiucu' spunea...

el s-a luat dupe mine. chiar daca a fost scris cu o luna inainte!