asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

miercuri, 25 noiembrie 2009

As/N-as

Astea sunt preferintele mele sexuale ... asa ca nu vreau sa va aud comentariile. Fut ce vreau si stiu ce fut. Ma rog, e un fel de a spune ca nu prea fut nimica ... Vedeti voi, si fututul asta e o figura de stil ... Pe unii la figurat, pe altele la propriu ... Nu sunt poponar pentru ca vreau sa-l fut pe voicu sau pe base sau pe bot sau pe geoana ... Eu asa stiu sa-mi arat sentimentele fata de ei ... e felu meu de a-i pretui. de a le spune va iubesc. Fute-i Azorel!!!
Las pozele sa vorbeasca de la sine ...









Voi? ... as? sau n-as?

P.S.
Pot sa-mi arat sentimentele si fata de tine ... asa ca trimite o poza cu persoana ta ... sau cu orice alta persoana draga tie ... la care sa atasezi AS/N-AS ... ca de aici ma descurc eu.

P.P.S.
Sunt destul de mofturos ... adica, dupa multe experiente neplacute, am hotarat sa fut aproape tot ce nu zboara.

6 comentarii:

Vova spunea...

ba. nas se scrie dezlegat:)).
2. sunt vreo doua acolo la care ai scris nas, dar NU TE CRED:))

Gugustiucu' spunea...

stiu. da nu gaseam cratima in paint.
important e sa ma cred eu!

Puffy spunea...

Sa mori tu ca n`ai da la Gina Pistol :))
Si la EBA ai da... da ti-e rusine sa recunosti ;)

Gugustiucu' spunea...

sa va raspund la amandoi!
Ginuta ... tre sa recunosc ca e buna ... dar in poza de langa ea ... e o caldare (galeata) ... asa cum e si ea, si sincer nu as vrea sa dau din manta in manta ... si daca se uda... nu stiu sa fut in pesteri inundate ... si se asfixiaza ... si moare ... si risc sa ma fac de cacat. si prefer sa nu. prefer sa nu ma stie dar sa se gandeasca ... ce bine da la buci gugustiucu fermecat! sa fiu mitul zburatorului.
cat despre eba ... NU FUT STRUTI.
o zic clar si raspicat. Struti NU FUT.

Puffy spunea...

Pe mine tot nu m-ai consvins... sunt sigur ca ai da la amandoua ca surdu`n clopot sau ca americanu`n boznia ;)... parerea mea (indiscutabila)

Gugustiucu' spunea...

indubitabil te inseli. Clar!