asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

luni, 9 martie 2009

am uitat

ba ... azi e zi de fotbal ... iar patesc ceva! 
nu-mi plac surprizele! decat cele turbo! si chiar aveam un subiect pe care vroiam sa-l dezbat ... dar am uitat! uit chestii. multe chestii! tocmai am uitat ce vroiam sa scriu!
aaa ... mi-am schimbat sunetul de apel ... acuma imi ia 5 secunde sa-mi dau seama ca suna telefonu meu! grea e perioada de adaptare. toata lumea din birou se uita la mine ... eu la ei ... ei la mine ...si apoi imi dau seama ... scuze ... eu sunt!
nu mai stiu ce sa scriu ... o sa mai completez mai incolo, daca o sa-mi mai amintesc!
aveam si un titlu'! dar evident l-am uitat!

P.S.
Lecitina are efecte secundare?

Un comentariu:

Bogdan spunea...

Daca incepi sa nu mai gasesti lucrurile prin casa atunci e clar. Ai un chirias. Si ai mei au unu, mie nu imi prea place de el, ca se tot plimba prin casa si cand ai mei pun ceva la un loc el repede muta locul. Si si are un nume de asta ciudat, cica Alzhaimer....au' la el nume :D