asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

luni, 9 martie 2009

oldies

mi-am adus aminte ...
vroiam sa vorbesc de videoclipurile vechi. trupe vechi, despartite .. gen: genius, body & soul, etc. etc.
erau putin cam .... si m-am uitat pe youtube la genius .... macho man (olaolaieeee), ciocolata ...
nu mai puteam de ras ... m-am spart de ras ... pai cum bai nene sa canti asa ceva ....? si la vremea aia imi placeau! unde s-a ajuns in ziua de azi! sunt de parere ca astia au pus bazele rapului in romania ... pai asculta genius si-ti vei da seama ....
Mai sunt AS XX, Andre, non stop (jimi jimi), dl. problema, angels, exotic, candy, 4U, Valahia ... mai tineti minte?
Ce muzica de rahat ascultam pe vremea aia ... cred ca si acuma ascultam muzica de rahat ... dar parca suna mai bine .... mult mai bine!
Ia sa faceti o incursiune prin ale tineretii valuri ... si mai discutam dupa ... dar ascultati ... o sa va cacati pe voi de ras ... o sa va doara burta ...
(ciocolata ie a mea) (roxana mi-ai furat banana) (mosule ce tanar esti)
auditie placfuta!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hai sa zicem ce din cauza lipsei de informatie, se intampla sa asculti/placa cacaturi. in schimb, in ziua de azi, diversitea e primul lucru care imi vine in minte cand vb de muzica, asa ca, tine doar de tine ce muzica asclti!

franciska spunea...

mi-am facut anul trecut cand plecam la mare un cd cu minunatele formatii despre care vorbesti si tu sa-l ascult in masina! am ras pana la mare de am innebunit !!! nu am fost fan andre si ma mandresc cu asta :P

Gugustiucu' spunea...

am avut o excursie in grecia cu autocarul ...
nu am avut nici o caseta inafara de andre!
am turbat... nu le mai suport!

Bogdan spunea...

"Roxana, mi-ai furat banana" :)) Eu amu rad ca mai am pana sa ajung ca si voi :D da faza e ca eu nu prea ma dau in vant dupa ce se da azi, I'm living my present in the past s-ar putea zice :D