asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

joi, 26 martie 2009

EBA

Candideaza aia mica ... aia mica .... a lui Base .... Elena ... Elenus ... EBA.
O stiti? Pai cum sa nu o stiti ... aia de a fost cu Hrebenciuc ... ala micu ... junioru ... Ca ala mare e in spital ...
Intrebare ... Voi a-ti vota asa ceva pentru Parlamentul European? a-ti pune stampila pe semnul electoral EBA? dar inainte sa puneti stampila, at-i semna lista ? ca sa poata candida? EU NU.
stiu ca pe lume " e multi oamni rai, care nu vrea sa vorbeasca cu" ea. Eu sunt unul dintre ei.
Alte intrebari!
De ce sa o votez? Pentru potentialul ei? care potential?
Pentru ambitie? la ce ma ajuta? Pentru shopping? mie imi ia ceva? Deci, eu din relatia asta (votant, candidat) cu ce ma aleg?
Tot eu raspund ... cred ca am un monolog ... Cu o pitipoanca care nu e in stare sa vorbeste corect romaneste, cu o bambuista in plen, si cu un kil de botox si un kil de ruj pe clante la parlament! Sa speram ca nu sunt deschise la culoare...
In alta ordine de idei, vine Limp bizkit in tara ... prin vara ...
abia astept ...sunt mai tari ca EBA, mult mai tari!
Astept vacanta unde mi-a facut rezervare nenea din comentariul de la postul anterior ... adica uitati-va mai jos ...

P.S.
Daca ea nu mai vrea... eu ma mai duc?

6 comentarii:

Puffy spunea...

Vezi ba ca Vizantin e Julia....

Gugustiucu' spunea...

asa, si ... nu vrea sa petreaca un weekend romantic la 9?

proastaeba spunea...

Proasta asta poate sa lanseze mai degraba un brand, legat de buzele care le detine. Ii place atat de mult sa o ia in gura, ca s-a tunat sa aiba si performante.
Acum daca a facut si bani cu noile ventuze, care te salveaza si daca ti se infunda chiuveta, au invatat-o altii ca poate sa iasa si in europa sa distruga concurenta in materie.
Pt asta nu este nevoie sa o trimita statul roman si sa o plateasca, ca nu sentem chiar as aprosti sa ne faca una care nu leaga 2 cuvinte fara prompter.
Daca ajunge in europa trimisa de statul roman, ne meritam soarta si imi pare rau ca m-am nascut roman sa traiesc asemenea cacanarii.

Gugustiucu' spunea...

mamaaa ... unu mai rau ca mine ...
felicitari ...

Puffy spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Puffy spunea...

Iti transmitea EBA salutari aseara de pe Dorobanti...