asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

joi, 26 martie 2009

MUIE

Mii de scuze pentru cei care mai arunca un ochi pe blogul asta de rahat, pentru ca nu am mai postat de ceva timp.

Ma scald in mizerie. Stanga, dreapta, peste tot e mizerie.

Am aflat azi la serviciu, ca seful meu, s-a plans mai sus, sefului lui, ca nu ii place abordarea mea catre el … auzi … ca-i zic domnule gigel … si nu-i zic domnule director gigel.

Cu tot respectul, domnule director gigel, sa va fut in rat!

Cat de impotent sa fii sa ai pretentia sa te pupe lumea in cur in halul asta? Daca nu as avea nimic de pierdut, i-as spune face to face chestia asta … Da-i prostului functie … ca sa vezi cat e de prost … poftim exemplu …

Din pacate, e plin de dinozauri de astia la stat. Destepti … si … comunisti … sa-i fut in rat inca odata!

Iar am o dispozitie de rahat … e a doua zi … a doua oara …

Ma trec ganduri de emigrare in pizda masii … treaba se impute, e criza mondiala … totul se prabusesti … si mie imi arde de plimbari!

Va doresc sa nu aveti astfel de zile. Deloc! Si sa fiti Sefi … sa nu-I aveti pe altii sa va futa-n-tre buci.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Stii ca exista pentru cei ca tine ................ INSTITUTII ABILITATE..........
poftim exemplu ----> Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. AL. OBREGIA
Sos. Berceni nr.10 Tel.: 682.62.20, 682.62.62, 684.50.80 Fax: 330.36.36.

Nu de alta dar e pacat de tine.......

Gugustiucu' spunea...

multam fain ... astept si un tarif ... nu de alta, dar stau cam prost cu banii si n-am cotizat la C.A.S.
si daca poti, astept si un nume de doctor mai bun ... ca nu-mi place mediocritatea!
si mai am o varianta ... spitalu 9 ... sectia agitati ...
ce zici? viitorul suna bine? iti pun si tie de-o pila?