asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

duminică, 6 decembrie 2009

VOTAT

Ca orice bou din cireada ... am fost si eu la vot! si am votat.
Inainte sa votez am intrat in sectia de votare ... goalaaa ... defapt plina cu mumii ...
Bai nene ... toti aia de stau pe acolo si au grija de prosti sa voteze, sunt mumii ... sunt prietenii de joaca in groapa cu nisip a lu Tutankamon.
Li se scurgea pielea de pe maini ... dar ei iti intindeau stampila ... Le tremurau mainile .. dar ei ... tineau mortis sa imi dea un buletin de vot. Nu conteaza ca am stat un minut sa reuseasca sa-l ia din teanc. Perseverenti oameni! De fapt ... greu de spus oameni .. goblini ... sau o natie de animale zbarcite fara par si cu pielea lasata!
Sunt pe perfuzie cu zama de lamaie!

Am fost aseara in clubu mars. Cel mai gol club din intreg bucurestiul. Clubul Opium. Clubul unde te simti ca la tine acasa ... cand esti singur! 2 animatoare lesinate ... dadeau din buci ... asta nu am acasa ... dar daca ma screm, pot face rost. Cred ca vroiau sa ridice lumea in picioare ... pot pune pariu ca aveau vedere de lilieci ... pentru ca nu era nici dracu in club. Noroc cu mine ... au ramas fetele cu serviciu ... au avut pentru cine dansa ...
Aici adevarat "Dansez pentu tine"!!!

Un comentariu:

Puffy spunea...

Observ ca tu esti mai ghinionist din fire :) Eu am avut bulan as putea spune si era o pizdelnita de 22-23 de ani care mi-a dat bolentinu de vot si stampula ;)
Sti cum e vorba ai, Dumnezeu se mai uita si la fata omului...

Te pupa Puffulete