asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

luni, 31 august 2009

trenule masina mica

si cum am fost in weekend la sibiu ...
deci ... fara deci ... am fost in weekend la sibiu! frumos la sibiu. oameni calmi. urati dar calmi! exista si exceptii ... cei din sibiu care citesc blogu (daca exista asa ceva)
misto valea oltului. e foarte tare sa stai o ora jumatate pe loc! genial pot spune! am vazut masini mai lungi ca trenu .... asa ca expresia din celebrul cantec e pe bune!
Si la Sibiu m-am simtit ca prin alte tari ... curat, original ... si fara prea multe CRA.
Am fost si la Brukenthal ... o fabrica de bere foarte interesanta!
Stiati ca astia in fabricile de bere pun tablouri? Erau si femei goale (in tablouri). Dar erau urate ... asa ca va puteti duce cu prietena, nevasta, amanta ... fara nici o problema. Nemtii astia picteaza foarte urat ... sau poate nu inteleg eu arta.
Una peste alta ... mai bine cautati o alta berarie decat Brukenthal ... ca daca va imbatati si vedeti pozele alea de pe pereti ca speriati grav ... si riscati sa va rupeti picioarele pe scari ...
Asa ca ... vizitati-va tara ca aveti multe de vazut. Si frumoase pe deasupra! Lucrurile!

Niciun comentariu: