asc goagal

Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

informatii utile

marți, 1 decembrie 2009

ho ho ho (tarfa tarfa tarfa)

femeile e curve. sau cel putin ultima mea prietena este.
la un moment dat imi zice "stii? tu esti al 2 lea pentru mine ... si m-am culcat cu tine dupa prima saptamana pentru ca am vazut ceva special in tine. Eu de obicei nu fac asa ceva. Defapt nu am facut niciodata ... pentru ca tu esti al 2 lea. Nu-i asa ca nu a fost doar sex?"
Uitati aici exemplul perfect
Ce sa fac ??? Ma atrag tarfele ...

Intr-adevar ... stia meserie ... adica te rupea in doua .... mamaaaaa ...
Ma intreb la cati a mers placa asta ... pentru ca la mine la inceput a mers ... apoi ... am inceput sa-mi pun semne de intrebare ... Coae ... cum cacat sa stie meserie in halu asta si sa fiu eu al 2 lea ...
Apoi am citit aricolul calutului Cabral. Mare om. Stie ce spune.

motivul despartirii (pt ea)
"Esti tot ce mi-am putut dori. Esti tot ce am visat Dar eu sunt o fiinta rea, un om rau ... si deja am inceput sa te fac sa suferi (in traduce libera ... deja am inceput sa mi-o trag cu altii). Tu nu meriti asta. Tu esti un om bun,(adica fraiere ... prostuleee, bouleee) in schimb eu, eu ... sunt rea ..."
Pe mine m-a busit initial rasu ... ea avea ochii inlacrimati ... (stie teatru). Am zis sa nu fiu nesimtit ... si raspunsul meu a fost "DA!"
De ce intotdeauna femeile cauta scuze si pretexte jalnice? Adica, pula mea, mie, de cand mi-a venit mintea la cap ... am inceput sa vorbesc sincer ... sa nu cad in penibil.
Ba boilor ... nu mai credeti femeile cand plang ... sau ma rog ... cand sunt penibile.
Penibil am fost si eu. Nu neg. Penibil pentru ca pentru o secunda chiar m-am gandit ca poate o fi sincera ...
In fine ... eu am ramas cu o mare gaura in ... lipsa ...iar ea .. isi astupa "gaurile emotionale" in continuare, pe unde apuca, cu cine apuca ... intelegeti ideea.


Sper sa ... ne mai iubim din cand in cand ... am observat ca practici.
Ce zici?

apropos ... proasto! pula are alt gust intr-un Bemveu???
serios ca vreau sa stiu ... si, pula mea ... muista tu esti ...!
Stiu ca ti-a lasat un gust amar toata chestia asta ... dar macar ai scapat cu fata curata! PAROL!
Intr-adevar draga fost prietena ... ai un caracter de cacat.

24 de comentarii:

Anonim spunea...

Marian, toti ne-am luat muie de la o tarfa, cel putin odata in viata. Sper ca imi permiti limbajul..:)
Si de cele mai multe ori e aceeasi placa: " nu esti tu de vina, sunt eu" - It's not you, it's me, vorba lu' Seinfeld..
Traducerile sunt la libera interpretare..Incepand de la "n-ai bani sa ma duci nici pana la Mac" pana la "n-ai bani sa ma duci la Ibiza". Observi ca termenul comun e "bani"..
Daca te-a lasat din cauza banilor si si-a gasit pe unul mai dotat la capitolul respectiv...asta e.. Nici tu, nici eu nu dezgropam bani din fundu' curtii..
Si pana la urma care e tragedia?
O iubeai? O sa uiti ca vreodata ai iubit-o..
Nu poti sa traiesti fara ea? Hai sa fim realisti..
Vorba lu' Nicky.."Next, please"..

Gugustiucu' spunea...

ba ... io am bani ... ii invart cu lopata ... ce stii tu! ha ha
clar ... next please ...
limbaju ... simte-te ca acasa ... poti sa-ti bagi, sa-ti scoti ... etc, etc ... doar sa te simti bine!
Deja pot ... deci da! eu pot! eu sunt magician!

Catalina spunea...

Foarte interesanta povestioara...
Adica o femei care se culca cu mai multi e o tarfa si un barbat care se culca cu mai multe e smacher?Hai frate " ma lesi"??
Vorbin strict de cazul tau, ai avut ghinion.Nasol!

Gugustiucu' spunea...

ma cata ... cam asa e ...
nu neaparat mai smecher ... eu unu nu sunt de acord sa se intample chestia asta ...
e vorba de bun simt si de caracter ...

Anonim spunea...

referitor la ce a spus catalina:....draguta nu te cunosc si nu sunt misogin decat cu motiv:)femeile nu sunt tarfe doar dak se culca cu mai multi barbati....sunt pentru k asa le sta bine si pt k se pare k nu pot schimba acest lucru de la nastere incepand...si este mai presus de intelegerea noastra a muritorilor de rand..barbatii! cat despre barbatii kre se culca cu mai multe femei...ei sunt doar cutezatori si pro-specie intelegi..desi uimitor de naivi ...sperand poate ....sa reusesasca sa dea poate peste acea una dintre voi kre ar reprezenta exceptia care confirma regula:)........... de la grig

Gugustiucu' spunea...

"...ei sunt doar cutezatori si pro-specie intelegi..desi uimitor de naivi ...sperand poate ....sa reusesasca sa dea poate peste acea una dintre voi kre ar reprezenta exceptia care confirma regula:)"
Futezatori Grig. Futezatori!

Eu spunea...

@Catalina - o femeie care se fute cu mai multi odata , in cel mai bun caz e prostituatam dar asta isi accepta conditia. In cazul lui Marian , femeia care se fute cu mai multi, DA, ESTE CURVA. Cat despre barbatii care se fut cu mai multe.....sunt curvari (vezi, tot de la curve vine, ca ele au inceput totul) :))....

vanburger spunea...

mareane...are dreptate fata...esti al doilea...cu seat

Catalina spunea...

Grig buna.Nici eu nu te cunosc dar ma sperie faptul ca e cu putinta sa gandesti asa.

Duncan spunea...

Mareanee, cine te-a suparat ma? Da-le dreq de bagaboante bah...masina e bine? aia e important :D

Anonim spunea...

Moamaaa..S-a dat-o pe versusuri..
Eu cred ca e o chestie genetica..
Barbatii au in gene impulsul de a perpetua specia iar femeile aleg partenerul cu care se simt in siguranta..
Femeile nu sunt tarfe pt. ca se fut cu altii, sunt tarfe pt. ca nu o recunosc si pt. ca inventeaza motive aiurea pt. a termina relatia..(Vedeti primul comentariu..)
Se poate comenta la infinit pe chestia asta..Fetele nu vor intelege niciodata de ce un barbat, chiar daca isi iubeste partenera poate sa faca sex cu alta si sa se intoarca acasa ca si cum nu s-ar fi intamaplat nimic iar barbatii nu vor intelege niciodata ca in momentul in care partenera intalneste pe altcineva pe care ea il considera superior (din orice punct de vedere..) va pleca.. Si va invoca motive de cacat..
Si pe mine m-a lasat o fufa acu' cativa ani pt. unu' rupt in cur..Un parlit si un nespalat, vai de pula lui..Nu-mi venea sa cred ca ala mi-e superior mie..Initial am crezut ca ala o fute mai bine sau ca are pula mai mare..
Ca dupa ani sa ma intalnesc cu fatuca respectiva si sa o intreb sincer de ce s-a combinat cu ala..Raspunsul: Ii zicea bancuri si o facea sa rada mai bine ca mine. In plus, statea la 3 blocuri de ea si nu mai trebuia sa traverseze tot orasul in chiloti la 3 dimineata..
Asa ca Mariane, las-o dreaq in pace. Nu o sa stii curand ce are ala in plus.. Si poate nici nu vrei sa stii..
E plina balta de peste (adica peshte :)). Nu merita sa jelesti atat.
Si ac sa reiau o idee de mai sus..Seat-u' e bine? Merge in toti cilindrii? :))

Anonim spunea...

Ahh..Si am uitat sa spun ca nu inteleg de ce noi, barbatii, ne umilim atata in fata unei femei. Faza cu "...lumea sa stie / Am fost si ti-am furat tampoane din farmacie" e reala. Nu mot-a-mot in cazul meu, dar m-am umilit si eu la viata mea pt. o fomeie..O viata "anterioara", pt. ca de vreo 3 ani mi-am schimbat complet stilul de viata si prioritatile..

Gugustiucu' spunea...

stiu ca e plina balta de peste ...
si de fete ... si de fete cu pesti ...
sincer ... chiar imi pare bine ca s-a intamplat asa ... pentru ca acuma o pretuiesc la adevarata valoare.
si scarba e un sentiment ... deci inca mai port sentimente pentru ...
Masina e ok ... merge in 4!

Anonim spunea...

Aiurea fratica... Tot e bine ca ai fost futut si la propriu si la figurat...

Te pupa Puffulete ;)

EU spunea...

Catalina....unde esti Catalina.....avem nevoie de tine aici sa pepetuam ....discutia.....sincer.....

Anonim spunea...

mai, mai mai, maturizati-va oameni buni!!!!!!!!
Traim in secolul vitezei, te vaicaresti atata pentru simplul fapt ca ai avut oarece sentimente si de, ti-a cam fost tradat orgoliul, dar asta e realitatea, suntem intr-o jungla si ne comportam ca atare... Pana o sa dai de persoana aia corecta pe care o cauti tu, o sa mai curga multe injurii si multa compasiune pe tot atatea bloguri, ca de, asta e fitza acum... Deci, dupa cum observ eu problema, iti consumi cam multa energie si timp sa scrii cu atata patos despre oameni buni si oameni rai, tarfe si curvari... Si, din cate am inteles eu, problema ta nu e una de fond, ce????? nu si-a mai luat-o nimeni in ultimul timp??, toti aveti mega relatii funtionale in care va adorati in fiecare clipa, si va soptiti cuvinte magice ????... si nu-mi spuneti: nimeni nu mai intoarce capul daca vede ceva voluptos?! trecand agale si emanand hormoni??? deci nimeni nu e perfect, toti ne-o luam, important este cat de repede ne revenim dupa... si by the way, curva e persoana care isi ofera serviciile contra cost, ultima data cand am cautat in DEX cam asta era explicatia. Dpmdv, faceti cam multa melodrama pentru un lucru cat se poate de obisnuit in zilele noastre, acela de a schimba partenerii cu sau fara motiv...Sunt sigur ca daca ai sa intalnesti persoana aia speciala ai sa o recunosti pt ca o sa ai suficient antrenament cu persoanele care din pacate doar iti tranziteaza viata... iar mie personal, nu mi se pare chiar un lucru rau... gresesc??!!

Gugustiucu' spunea...

ramo, nu ma vaicaresc ... am omis niste chestii face 2 face ...
clar e secolul vitezei ... nu mai exista etica, moralitate, principii si altele.
Totu e pe interes ... si daca se poate .. de ce nu! hai sa ne bagam pula.
De la a vrea pana la a face se pare ca nu e mult .. dar totusi este o linie ... pe care unii (nu zic de mine, de tine sau de "altii") aleg sa nu o treaca sau o trec cu zambetu pe buze. eee ... tocmai chestia asta ne diferentiaza de animale ... cu toate ca si noi suntem ... dar cand ni se spune, avem pretentii de superioritate.
Si termenul de "curva" la femeie e ca si temenul de "porci" la barbati. Daca ne uitam in dex ... probabil o sa descoperim ca porcu nu e barbat ... ci un animal. cu rat. si cu orgasm de juma de ora ...
Generalizare. Atata tot.
Si intr-adevar nu toate sunt curve ...
M-am exprimat gresit ... si la nervi ...
Doar unele sunt!

Anonim spunea...

grig zice..
fratele meu cu dexu': sunt de accord cu definitia termenuui de curva si pun pariu ca daca ma apuc de cautat voi gasi un exemplar si pe la mine pe acasa dar asta nu inseamna ca nu ne face placere sa mai cataogam si noi femeile lasand la o parte rezonanta dulce si cu atingere la subconstient a cuvantului CURVA:) chiar daca toti blamam si varsam injurii in secolul vitezei cand auzim acest termen si mai si exista niste forme voluptoase ca sa contureze acest tablou primul lucru care ne vine in minte e sa il rugam pe marian sa ne-o imprumute si noua!!! mai ales dupa descrierea in ROGVAIV a calitatilor sexuale ale aceleia de si-a castigat cu sudoare titlul de curva!!!

catalina draga mea, in loc sa apreciezi orizonturile largi, in ale gandirii,pe care le posed..pe tine te sperie?? si intr-adevar nu ma cunosti....nu ai vrea? :P si nu te speria doar azi sunt atat de rau ..maine voi fi lapte si miere ...si poate si un pic de lamaie ....pt necesitatile fiecaREIA;)

Anonim spunea...

nu mai plange baby

Gugustiucu' spunea...

ma inclin maestre Grig!
intr-adevar mi-au dat lacrimile ...

Catalina spunea...

Dragii mei,
V-am inteles punctul de vedere si il respect.Nu vreau sa intru in polemica, stiu foarte bine ca nu am ajunge nicaieri.
Numai bine

Anonim spunea...

martinica tot mai plangi

Gugustiucu' spunea...

plang pe cuc.

Anonim spunea...

Nu te atrag curvele, ci prostia lor.Ti-o luat oricum mult sa iti dai seama cum stateau lucrurile de fapt, dude.